5 Ιαν 2010

Τα παιδία παίζει και παίζει πιάνο..!!

Eίμαι και εγώ μια ασήμαντη πιανίστρια και κατά καιρούς βάζω αναζήτηση στο you-tube, ελπίζοντας να ακούσω το κομμάτι που τυγχάνει να παίζω εκείνο τον καιρό, παιγμένο από μεγάλους και σπουδαίους πιανίστες..Πάντα όμως πέφτω και σε βιντεάκια μικρών παιδιών, τα οποία παιδάκια προς έκπληξη όλων μας είναι καλύτερα και από αυτούς τους μεγάλους πιανίστες που εγώ τόσο θαυμάζω (πχ. Fazil Say, τον οποίο λατρεύω αλλά και πολλούς άλλους).
Ας πάρουμε όμως μια γεύση του τι εννοώ μιας και τα παρακάτω βιντεάκια είναι απερίγραπτα αλλά ταυτοχρόνως και τόσο γλυκά.. :)



Αυτή λοιπόν η μικρούλα πρέπει να γίνει το νέο είδωλό μου, μιας και δεν έχω ξαναδεί παρόμοια πιανίστρια να παίζει πιάνο με τόσο πάθος αλλά και τόσο καλά σε αυτή την ηλικία..Επιπλέον πρέπει να τονιστεί πως το συγκεκριμένο κομμάτι είναι ένα από τα όχι και τόσο εύκολα του Chopin και είναι αξιοθαύμαστο πόσο καλά το παίζει η μικρή..Εγώ να φανταστείτε το μαθαίνω τώρα και είμαι 16..Επιπλέον εδώ στην Ελλάδα παίζοντας αυτό το κομμάτι, αλλά για κακή μου τύχη και αλλά 5 συν κάτι κλίμακες, μπαίνεις ανωτέρα,κάτι που δεν είναι και τόσο εύκολο αλλά βέβαια ούτε και ακατόρθωτο..

Ας ακούσουμε τώρα μια άλλη μικρή κυρία-ταλέντο..:)
η οποία είναι μόνο 5 ετών παρακαλώ..!!!





ο παρακάτω κύριος είναι μόνο 3 ετών , δίνει ρεσιτάλ και μας ταξιδεύει..





και τέλος διάλεξα να σας παρουσιάσω αυτόν το μικρό μπόμπιρα (11 μηνών) ο οποίος νομίζει πως παίζει πιάνο και το διασκεδάζει..είναι ένας γλύκας..!!!


2 σχόλια: